Geen categorie

Einde & begin

Na ruim twee jaar anoniem actief te zijn in de blogwereld heb ik besloten om afscheid te nemen van mijn oude blog. Ik nam er afscheid van “volgers” die me afgelopen twee jaar moed hebben gegeven, want vele volgers bleken ook “lotgenoten” te zijn. Mijn vorige blog heeft me geholpen om een aantal zaken te verwerken, het schrijven over pijnlijke of moeilijke gebeurtenissen waarmee ik geconfronteerd werd en de reacties van velen deden me deugd.

Maar nu tijd voor een nieuw begin! Mijn kabouterheuvel! Uit mijn vorige blog ervaring weet ik dat ik beter niet expliciet vernoem wat er allemaal te beleven is in mijn kabouterheuvel. Gaandeweg zal dit variëren en samen met mij evolueren. Het zullen alvast zaken zijn die mij sterk bezig houden: baby’s die peuters worden, errop uit trekken, muziek, hippe webwinkels, kinderboeken, handwerk, biokatoen, (h)eerlijk speelgoed, tweedehandse spulletjes, koken zonder eitjes, tekenen, enzovoort, enzovoort. Lijkt dit je wat? Kom dan gerust af en toe eens een bezoekje brengen aan deze kabouterheuvel!

Ook zal ik nu en dan plaats maken voor een gastblog, onder het moto variatie kan nooit kwaad!

Dus voilà, mijn kabouterheuvel is online! Hou hem zeker in de gaten, want al gauw zal er voor deze nieuwe start een eerste give away gehouden worden!

 

Een gedachte over “Einde & begin

Geef een reactie

