Met liefde gemaakt

Een Zo Geknipt kadootje

Vorig jaar maakte ik voor mijn lieve zus een zelf gemaakte kadootje uit Zo Geknipt! (het eerste boek)! Het boek was een zeer aangename en verrassende ontdekking in de plaatselijke bibliotheek, intussen heb ik ook gemerkt dat ze het tweede hebben binnengehaald! Hier en daar heb ik me zo vrij gevoeld om wat te freestylen en wat af te wijken van het voorgeschreven patroon en beschrijving, maar heet dat net niet creatief zijn?! Nu de tijd van de cadeautjes er weer aan komt, leek het me leuk dit toch even als cadeautip te delen met jullie.

Heel lang ontweek ik maaksels waarbij ik een rits moest instikken, maar deze keer kon ik er niet onderuit en ging ik er voluit voor! Blij dat ik dit in de toekomst niet meer uit de weg hoef te gaan! Voor het eerst dus een rits ingestikt, en of ik fier ben op het resultaat! Nu nog enkel mijn paspel angst overwinnen!

Alvorens ik de tas aan zuslief kon overhandigen, stopte ik ze nog vol met (h)eerlijk lekkers uit de wereldwinkel! Ja! Ik ben een fan (en stiekem ook een enthousiaste vrijwilliger) bij de wereldwinkel! Maar geef toe, het kadootje mag er best zijn denk ik?

DSC_0851

Vooral de twee voorzakjes lijken mij best wel handig! Met de riem heb ik wat gesukkeld, ik wou deze goed stevig & breed hebben. Daarom heb ik het mezelf wat moeilijker gemaakt en hem breder gemaakt als voorgeschreven alsook extra plakkatoen gebruikt.

2 gedachten over “Een Zo Geknipt kadootje

Geef een reactie

