Met liefde gemaakt

Kadootje voor het lief

O – eindelijk!
Tijdens de laatste week van het afgelopen jaar maakte ik gauw nog een klein kadootje voor manlief. Hij vertrok tussen kerst & nieuw naar het buitenland voor’t werk en zou dus de overgang ‘vieren’ ver weg van ons twee.
En   E I N D E L I J K    kan ik dit hier even posten! Want aangezien manlief zo nu en dan ook eens op deze blog durft komen te lezen – zeker als ie niet thuis is – kon ik onmogelijk op voorhand mijn geknutsel tentoon stellen!

Kijkend naar hoe hij zo schattig & lief met ’t zoontje en zijn duplo blokken zat te spelen ontstond hét idee. Hup een geweldig schone foto van mijn twee schatten laten afdrukken & alle blokken van zoonlief pikken om daarmee aan de slag te gaan!

Ik nam de afmetingen van de blokken, tekende deze over op de achterkant van de foto, knipte ze vervolgens uit & plakte de deeltjes op de blokken. Bij het uitknippen en op de blokken plakken moest ik af en toe bij de les blijven – wat niet makkelijk was aangezien ik dit steeds gauw gauw moest doen wanneer ’t lief efkes de deur uit was en er een klein kruipmachientje rond mij kroop.

Maar kijk eens, hoe schoon is dit resultaat wel niet!

IMG_0229

Dus op één januari kon manlief – midden in de nacht – gaan puzzelen! Want uiteraard had ik dit niet zomaar schoon ingepakt, maar eerst zoonlief inpakpapier laten bestempelen – o jee, eerste keer experimenteren met verf! -, er een zakje van gemaakt om dan vervolgens de blokjes vakkundig en in totale willekeur in het zakje laten gooien door ’t klein meneertje.

2 gedachten over “Kadootje voor het lief

Geef een reactie

